5 клас
Повторення вивченого в початковій школі
Значення мови в житті суспільства. Поняття державної мови
Текст. Зміст, заголовок тексту. План тексту
РМ Загальне уявлення про мовлення як діяльність
РМ Складання і розігрування діалогів
Усний вибірковий переказ тексту
Слово як компонент речення. Слово як частина мови
Лексичне значення слова. Однозначні та багатозначні слова
Використання багатозначних слів у прямому та переносному значеннях
Лексична помилка та її умовне позначення (практично)
Спільнокореневі слова та форми слова
Редагування речень, що містять спільнокореневі слова й форми одного слова
Усний вибірковий переказ художнього тексту
Письмовий твір - опис предмета з використанням суфіксів та префіксів
Правопис значущих частин слова
Правопис префіксів пре-, при-, прі-
Узагальнення та ситематизація вивченого
Контрольний докладний письмовий переказ тексту розповідного характеру з елементами опису тварин
Позначення звуків мовлення на письмі. Алфавіт
Склад. Наголос. Орфоепічний словник та словник наголосів
Колективне укладання переліку часто вживаних слів, у наголошуванні яких трапляються помилки
Орфоепічна помилка (практично)
Вимова наголошених і ненаголошених голосних. Ненаголошені голосні е, и, о в коренях слів
Ненаголошені голосні, що не перевіряються наголосом
Орфографічна помилка, її умовне позначення
Вимова приголосних звуків. Уподібнення приголосних звуків
Вимова і правпопис префіксів роз-, без-
Спрощення в групах приголосних
5 клас (НУШ)
6 клас
7 клас
Зв'язок прийменника з непрямими відмінками іменника
Написання похідних прийменників
9 клас
Немає коментарів:
Дописати коментар